Monday 10 April 2017

Pakar Tradisional, Pakar Rawatan Alternatif Anda

Biodata profil pengasas Rawatan Alternatif Johor, Pontian, Johor

En Nor adalah individu bergerak solo tanpa menyertai mana- mana badan persatuan atau kesatuan ilmu yang diasaskan oleh mana-mana organisasi. En Nor merupakan individu pengamal perubatan tradisional, kaedah rawatan alternatif dan perubatan islam yang diasaskan di Pontian, Johor. Kaedah rawatan menggunakan zikir-zikir dan surah teragung Al-Quran, tumbuh-tumbuhan atau bahan tradisional. 

Mendapat pendidikan awal di Sekolah rendah dan menengah di sekitar Peradin, Pontian. En Nor hanya seorang anak biasa yang taat kepada ibu bapa namun disayangi oleh arwah atuknya yang merupakan seorang guru agama. 

Tidak diketahuinya seorang lelaki berkawan baik bersama atuknya, dan tidak disangka-sangka beliau merupakan moyang kepada bakal isterinya yang akan dinikahi di masa hadapan (masa sekarang). Moyang bakal isterinya ini merupakan seorang kiyai yang dirahsiakan namanya (atas niat zuhud dan rendah diri). Sahabat karib yang menpunyai talian persaudaraan ini seringkali berkunjung bersama-sama belajar ilmu pengamal perubatan tradisional, alternatif dan perubatan islam. Moyang bakal isteri En Nor telah kembali ke rahmatullah diikuti dengan pemergian Atuk En Nor yang amat dikasihi.

Sedikit demi sedikit ilmu telah dipelajari sejak di usia mentah bagi memupuk jiwa dan semangat kental bagi menghadapi pelbagai cabaran di alam nyata dan alam ghaib. Ilmu yang dipelajari tidak disia-siakan dan En Nor telah merawat ahli keluarga dan saudara mara terdekat pada peringkat awal penubuhan Rawatan Alternatif Johor. Kemudian, setelah galakan telah diperoleh dari kalangan ibu bapa, ahli keluarga dan isteri tercinta, En Nor telah mengorak langkah memperkasakan penubuhan Rawatan Alternatif Johor yang diasaskan di Pontian, Johor pada sekitar 2015.

En Nor bukan seorang ustaz, Tuan Guru, Tuan Haji, Guru Agama, sebaliknya hanya insan biasa yang dianugerahkan kebolehan dari Allah untuk membantu permasalahan pengadu, pesakit yang terdiri dari pelbagai lapisan masyarakat tidak kira bangsa, agama, kaum, latarbelakang, pangkat atau kedudukan. WhatsApp / SMS / Call di talian 01128972916 (En Nor) untuk bantuan dan temujanji. Setiap pengadu atau pesakit akan dirawat secara privasi dan rahsia. Private & Confidential.  Tiada sebarang penyebaran foto atau pemberitahuan kes permasalahan berkait dengan pengadu di mana-mana media sosial.

1 comment:

  1. KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

    Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih

    ReplyDelete